INFO

Tjosan! Kom på att ni som inte har besökt min förra blogg vet ju inte vem jag igentligen e eller vad den här bloggen kommer att innehålla.

Jo jag heter Aryam Beyene och är världens skönaste människa! Älskar kläder ,musik , killar och framför allt vänner! Jag bor på landet utanför örebro. Och ibland undrar jag hur jag igentligen hamnade här?Aja men Musik som sagt är ett stort intresse. Jag har själv spelat piano och fiol. Och mitt liv e bombat med konserter och festivaler. Jag har inte ett specielt still med musik men jag har favorit artister och band precis som alla andra.Om ni undrar så lyssnar jag på Arctic Monkeys, Yearbook , Kapten Röd, skrillex, chelsea grin mm.Väldigt blandat altså. Sen har jag världens underbaraste vänner som jag umngås med aldeles för ofta. på fritiden (förutom att hänga med vänner) så syr jag en massa kläder och spelar litte fotboll och bara lever livet.

Känner att jag har avslöjat litte mycket men det finns sä himla mycket så detta får räcka tills nu.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0