Kendrick Lamar/Black Hippy/Hiiipower

Efter som att jag inte har uppdaterat på evigheter så har jag nu sammlat på mig massor av gods att bjuda på.
Jag vill börja med och säga att min besatthet av Kendrick Lamar och Hela Black Hippy har blivit enorm. Jag tänker också blogga en hel del om dem. Och inte minst vill jag också skriva lite om HiiiPower. Mest för er posers som går på en låt och viftar med 3 fingrar i vädret.. Det är mycket mer än så. Men det kommer jag inte ta nu. Ni ska få ett smakprov på en av mina favorit låtar med Kendrick Lamar. Money Trees släpptes förra året tillsammans med Good Kid Maad City albumet som blev ett stort genombrott för Kendrick.. More to come.. 
  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0